Ruim 25 jaar heb ik mij, in diverse disciplines, het schoonmaakvak in brede zin eigen gemaakt. In de commerciële schoonmaakbranche en ook binnen de gezondheidszorg. Door telkens nieuwe uitdagingen aan te gaan heb ik geleerd dat mijn sterkte ligt in het motiveren van mensen met als uitgangspunt een betere dienstverlening. De combinatie met een aanzienlijk vaktechnisch inzicht maakt mij een allrounder in facility. Als sociale en ondernemende persoon vind ik het belangrijk in een omgeving te werken waarin mensen centraal staan en wil daar ook graag een bijdrage aan leveren. Daarbij vind ik goede communicatie een heel belangrijke factor. Vrijheid, waardering, humor, innovatie, plezier en vaktechnisch inzicht zijn voor mij belangrijke waarden.
Schoonmaken is mensenwerk, is een VAK en is een belangrijk onderdeel van ons dagelijks leven. De mensen die in dit mooie vak werken verdienen aandacht en opleiding omdat zij het werkkapitaal van de onderneming of diens zijn. Een goed georganiseerde en kwalitatieve schoonmaakdienstverlening is altijd een meerwaarde voor uw organisatie. Desondanks worden schoonmaakmedewerkers en leidinggevenden niet altijd gewaardeerd in relatie tot de hoeveelheid en de zwaarte van de werkzaamheden die ze verrichten. Door middel van coaching, opleiding, kwaliteitsmetingen en advies probeer ik mijn bijdrage te leveren aan een positieve wending van dit beeld.
Werkervaring:
2013 – heden Zelfstandig ondernemer
2010 – 2013 Facilitair coördinator Isala klinieken Zwolle
1999 – 2010 Asito, objectleider, vestigingsmanager en projectmanager
1997 – 1999 ISS, objectleider

Opleidingen:
VSR-KMS controleur en inspecteur
VSR-DKS
HACCP
VCA
LOSK
Diverse commerciële trainingen (time-management, verkooptrainingen en communicatietrainingen)

Al geruime tijd werk ik in diverse administratieve functies. Begonnen als telefoniste en doorgegroeid tot managementassistent. Daarbij werk ik graag als spil binnen een organisatie. Voor mij niet meer dan logisch en leuk om dit ook binnen Koelma facilitair te doen. Hierdoor kunnen we beiden doen waar we goed in zijn en kan ik mij volledig richten op de backoffice van Koelma facilitair.
Binnen Koelma facilitair houd ik mij bezig met alle administratieve taken binnen het bedrijf. Verzorgen van de facturatie, maken van planningen, uitwerken van rapportages en informatievoorziening. Daarnaast houd ik mij bezig met het up to date houden van de website. Voor alle vragen die betrekking hebben op de administratie en de inhoud van de website kunt u mij direct benaderen via email: hanneke@koelmafacilitair.nl. Naast mijn werkzaamheden voor Koelma facilitair ben ik werkzaam als managementassistent op het Zone.college, locatie Zwolle, afdeling VO.
2018 – heden Managementassistent VO, Zone.college locatie Zwolle
2010 – 2018 Administratief medewerker, Zone.college (voorheen Groene Welle, Zwolle)
1992 – 2010 Receptioniste, telefoniste, secretaresse en medewerker personeelszaken Van Gelder KLM B.V. te Hattem